Společnost Honda ohlásila u modelu NSX pro rok 2019 řadu vylepšení, díky kterým bude každodenní používání tohoto převratného hybridního supersportovního vozu ještě příjemnější a díky kterým bude jízda na silnici i okruhu plná emocí.
Cílem bylo zlepšit mimořádnou dynamiku vozu při zachování vynikajících vlastností při každodenním používání. Společnost Honda vůz NSX pro rok 2019 vybavila torzními tyčemi přední a zadní nápravy, které zvyšují tuhost o 26 procent vepředu a o 19 procent vzadu. Zadní náboje a pouzdra ramen zavěšení jsou rovněž tužší, což zlepšuje odezvu na povely řidiče.
Bezkonkurenční konstrukční tuhost nového vozu Honda NSX poskytuje dokonalou platformu, na níž lze jemně vyladit nastavení zavěšení a řízení. Kromě vylepšení harwarových prvků pro rok 2019 společnost Honda rovněž rekalibrovala software, kteří řídí hnací jednotku Sport Hybrid SH-AWD®, elektrický posilovač řízení, stabilizační systém vozu a aktivní magnetoreologické tlumiče. Tlumiče nyní poskytují jízdu a odezvu, která je v nejměkčím nastavení vozu NSX ještě pohodlnější, zatímco při vyšších rychlostech a jízdě na trati zachovává tužší konfiguraci.
Spolu s přepracováním hardwarové a softwarové části podvozku vozu NSX bude tento vůz pro rok 2019 vybaven ve standardní výbavě vysoce výkonnými pneumatikami Continental SportContactTM 6. Tyto pneumatiky byly vyvinuty výlučně pro vůz NSX a poskytují zlepšenou dynamickou odezvu a reakci při brzdění, zatáčení a akceleraci – jak na suché, tak na mokré vozovce.
Tyto změny společnost Honda provedla s cílem poskytnout řidičům jízdu citlivější na jejich zásahy a rovněž větší stabilitu a plynem regulovanou ovladatelnost během extrémních jízd na trati. O zlepšení svědčí skutečnost, že vůz NSX pro rok 2019 je na světoznámém okruhu Suzuka o dvě sekundy rychlejší než současný model.
Aktualizace hnacího ústrojí u modelu pro rok 2019 zahrnují vylepšené vstřikovače, zlepšení tepelné regulace u turbodmychadla a nový filtr pevných částic pro zajištění toho, aby vůz NSX splňoval emisní normy Euro 6d-TEMP a zároveň si zachoval vysokou úroveň výkonnosti.
Součást přepracování vozu NSX pro rok 2019 tvoří rovněž vylepšení karoserie. Vozu lze dodat osobitost díky odstínu laku Thermal Orange Pearlescent spolu s doplňkovou možností výběru oranžových brzdových třmenů pro volitelné uhlíkokeramické brzdové kotouče. Chromovaná úprava orámování horní přední mřížky je nyní barevně sladěna s karoserií, zatímco na krytu předního a zadního nárazníku je použita nová leskle černá.
V interiéru mají kupující nyní další možnost barevného provedení čalounění v červené kůži, případně u nové Indigo Blue, pokud si zvolí kombinaci z materiálu Alcantara® a kůže.
Zahájení výroby vozu Honda NSX pro rok 2019 se plánuje na začátek srpna 2018, přičemž první dodávky zákazníkům proběhnou koncem roku. Objednávky se realizují prostřednictvím vybraných evropských dealerů v Německu, Švýcarsku, Velké Británii, Itálii, Francii a Monaku. Na našem trhu lze objednávku provést kontaktováním autorizovaného dealera ve spolupráci se zmíněnými evropskými dealery.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.