Formule 1 musí mít pevný a neměnný řád

Daniel Šupa, 3. července 2005, 23:27 Google+

Trojnásobný šampion F1 Niki Lauda pojmenoval kritické slabiny dnešní Formule 1 a navrhl řešení.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Ať už Lauda neuspěl v pozici šéfa stáje Jaguar z různých důvodů, nikdo mu nemůže upřít dar pragmaticky a obchodně správně dedukující osoby.

Jedinou šanci Formule 1 vidí Rakušan v zasednutí za společný stůl a podepsání nové “concordské” dohody, která by stanovila pravidla hry na dlouhou dobu dopředu.

„Týmy musí získat více peněz z prodeje komerčních práv, musí být redukovány náklady a drahá technologie počítačů a špičkové elektroniky musí být zakázána. Jezdci zase musí dělat chyby bez toho, že je někdo napraví.“

Jednu ze základních potřeb vidí bývalý pilot Ferrari, Brabhamu a McLarenu v návratu k hladkým pneumatikám a šedesátiminutové kvalifikaci, kdy by museli jezdci jezdit a ne jen vyčkávat na posledních 15 minut.

„F1 musí směřovat k lidem, momentálně jde opačně.“


Foto: Auto News Network

Vytisknout

Diskuze: Formule 1 musí mít pevný a neměnný řád

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Haug - Raikkonen

Motory jsou rovnocenné, rozdíl dělá šasi

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  2. Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

  3. Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  4. Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  5. GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

  6. McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud