DISKUZE K ČLÁNKU Renault do Singapuru přiveze vylepšený motor, vyšlápne si Red Bull na Mercedes?

Red Bull se na Singapur těší - tamější městský okruh by mu měl sedět, Renault navíc hodlá přivézt novou specifikaci pohonné jednotky. Rakouská stáj proto doufá, že by si to mohla s Mercedesem rozdat o vítězství.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault do Singapuru přiveze vylepšený motor, vyšlápne si Red Bull na Mercedes?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 05.09.2016 17:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 05.09.2016 12:23
jsi fanda renaultu nebo red bullu? to co předvádí… »
» Adi (Hlasoval 1 člověk) 05.09.2016 12:19
Dobrá zpráva :) Když se navýšení potvrdí, tak to… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 05.09.2016 12:42
Kdyby se opravdu zlepšovali jak píšeš, tak budou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lahva

    Lahva

    85.119.90.XXX
    A do toho nám slibuje ještě bojovat McL minimálně s Ferrari. Snad se dají všichni dokupy a v závěru tu vzájmnou bitvu HAM a ROS alespoň párkrát zkomplikují.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    77.240.188.XXX
    Kdyby se opravdu zlepšovali jak píšeš, tak budou mít výkonnější motor než Mercedes. Já bych to bral trochu s rezervou. Ale je fakt že Renault letos ohledně motoru slušně máknul.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      176.74.140.XXX
      Jak je krásně vidět u TR, když rok na motor nešáhneš, jdeš do kopru... tzn. všichni výrobci přidali koně, jen si myslím (a dle výkonů RB by to mohla být pravda), že největší meziroční nárust předvedl Renault a znovu opakuji, když se jim upgrade v Singapuru povede, nemyslím si, že budou na Mercedes ztrácet více než 30 ps... loni to bylo skoro 100 ps na Mercedes.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        77.240.188.XXX
        Tomu že kdo rok stojí už stojí opodál bych věřil, ale loni 100 ps neztráceli, loni měl mít Renault 875 ps (del tvrzení Renaultu) a Mercedes loni těžko měl 975 ps, když letos mluvil o 950 ps.

        Renault pokud si pamatuji mluvil o třech zlepšeních, všechno kolem 15-25 koní, takže se plus mínus na Mercedes dotáhne, ale výkon není vše.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          176.74.140.XXX
          875 ps officiálně přiznal Renault až pro specifikaci 2016, tzn. od Austrálie mají 875 ps, od Monaka / Kanady mají 905 ps a nyní od Singapuru by měli mít 920 ps. Mercedes je někde okolo 950 ps, Ferrari těžko říct, myslím tak 920 - 935 ps. Honda má po posledním upgradu snad okolo 870 ps?

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    176.74.140.XXX
    Dobrá zpráva :) Když se navýšení potvrdí, tak to máme letos 50 ps před sezónou a 45 ps během ni... meziročně přidat skoro 100 koní, to je podle mě již opravdový skok a k tomu zatím nejlepší spolehlivost! Bravo Renault! Cíl pro zbytek sezóny je jasný - nahánět Mercedes a pořádně je potrápit! Doufám, že se do souboje přidá i Ferrari, bylo by skvělé vidět 3 týmy bojující o desetinky v každé kvaldě a kolo na kolo v každém závodě! :)

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      90.180.138.XXX
      jsi fanda renaultu nebo red bullu? to co předvádí renault jako tým je ostuda, a tá PJ nebude tak luxusní, když ten tým je tak vzadu, pokud je opravdu PJ renaultu tak úžasná jak to, že na mtorové trati McLaren dokázal porazit tovární renault? šasi tam hrálo minimální roli 11

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        176.74.140.XXX
        Jsem fanda primárně Renaultu, ale když neměl tovární tým, nejblíže mi byl Ricci, potažmo RB a TR (samozřejmě kvůli motoru). Tým Renault převzal zdecimovaný Lotus na začátk tohoto roku a nějakým způsobem se snaží bojovat s vylapšeným, avšak 2 roky starým šasi, které již před těmi 2 rokami bylo špatné. Kdyby do takového šasi napasovali motor Honda, byly by jasně vzadu a i Manor se Sauberem by jim dávali čočku. Takže když se na to podívám realisticky, díky tomu, že mají alespoň nějak slušně výkonný motor, tak jsou v PK 8. a né 11. 03

        Rok 2017 a hlavně 2018 ukáže, čeho je schopen Renault. Pro připomentutí, byl to tovární Renault, který v r. 2005 utnul nejlepší vítěznou sérii Ferrari v historii, takže tímto směrem "mají talent" 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      kdyby tomu tak bylo, byl bych nadšený. bohužel jsem v tomhle trošku pesimista. Mergl je hodně vepředu, RB má výborné areo a pokud vylepší motor, tak budou jasně před Ferkama, kteří již "mezi řádky" vyhlásili soustředění se na 2017. takže tři týmy v boji o úplné čelo letos nejspíš nebudou........ ale snad se pletu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        176.74.140.XXX
        Nemyslím si, že do konce sezóny bude Mercedes tak dominantní jako v Monze. Ty 2 desetiny by např v Německu znamenalo PP pro RB. Bude to ještě zajímavý souboj! Ferrari se také zvedlo, ale ve SPA nevyužili potenciál, myslím, že mohou RB potrápit a tedy i vyvinout tlak na Mercedes. Rok 2017 řeší intenzivně již všichni, ale zatím jediný tým, který vývoj 2016 definitivně zastavil, je Renault.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Možná vyvinou tlak v nějakém závodě. Ale celkově má Mercedes takový náskok, že je v podstatě nulová šance na ohrožení jejich titulů.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            176.74.140.XXX
            S tím souhlasím, PK a PJ je jasnou záležitostí Mercedesu. Velkým úspěchem by pro RB a Ferrari byl rovnocený boj s Mercedesem. Jde mi hlavně o napínavé závody zbytku sezóny, kdy budou kluci od Mercedes pod opravdovým tlakem, né jak nyní v Monze, kdy si Rosberg podle mě jel téměř celý závod udržovačku...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Jo, to jo. Teoreticky by se ještě mohl vyskytnout i zajímavý závod. Hlavně, kdyby zapršelo.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000720

      uzivatel000720

      85.237.234.XXX
      No súhlas, ale treba povedať, že nie je žiaden zázrak zlepšovať sa, keď máš pred sebou obrovský priestor na zlepšenie ☺Dostali sa tam, kde Ferrari poskočilo za jednu zimu pred minulou sezónou. Čiže nie tak Bravo, ako skôr konečne!

      Treba pripomenúť, že dominancia MB nie je ich vlastnou chybou, ako skôr chybou konkurencie.

      Ak mám hovoriť za seba, bol by som radšej, keby MB naháňali skôr Renaulty než nafukaný RB

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        176.74.140.XXX
        Je pravda, že v minulé sezóně se nejvíce projevilo podfinancování ze strany Renaultu a jejeich (ne)vývoj, který byl podepřen skutečností, že RB je nechce a že nemají jistotu pokračování v F1 ani jako dodavatel. Od léta 2015, kdy vyřešili spolehlivost se vrhli na vývoj a od vstupu továrního týmu na tom makají fest. Vývoj motoru je pro mne příslib toho, že do dvou až tří let by mohl být Renault na špici se svým monopostem. RB je a byl nafoukaný, ale jejich zpětná vazba velmi pomohla tomu, kde nyní PJ Renault je. Není bez zajímavosti, že za společného působení továrního Renaultu a tým Red Bull byl Renault až do Crash gate lepší konstruktér šasi než RB... chtělo by to pustit Eura a přetáhnout pár mozků z aero odd. RB :)

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál poslední trénink, dvakrát přerušený a v dramatickém závěru

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama