Nasr by si v F1 přál tvrdší pneumatiky. Jaké brzdy preferuje?

Petr Hlawiczka, 22. října 2015, 06:20 Google+

Felipe Nasr si v Rusku, kde téměř všichni vsadili jen na jednu zastávku, užíval trvanlivosti pneumatik Pirelli. Pocítil, jaké by to bylo, kdyby se ve Formuli 1 závodilo na tvrdších směsích. Vyjadřuje se také k otázce brzd různých výrobců. Proč naposledy závodil s Carbone Industrie a ne s Brembem?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Felipe Nasr v Soči

Felipe Nasr v Soči | foto: Sauber Motorsport AG

Sdílejte článek

Od roku 2017 budou pneumatiky vpředu i vzadu širší, což povede k vyšší přilnavosti a rychlejším časům na kolo. A Brazilec po posledním zážitku v Soči, kde se závodilo na super-měkké a měkké směsi, volá také po jejich vyšší trvanlivosti.

"Rusko se od ostatních tratí lišilo. Bylo to intenzivní. Tlačili jste na to od prvního kola do konce. Pneumatiky se vůbec nešetřily. Proto jste viděli případy opotřebení celého auta - brzdy, motor. Piloti zkrátka jezdili na limitu. Užíval jsem si to. Byla to dobrá zábava," popisuje Nasr.

"Proto bych byl pro větší přilnavost a rychlejší tempo během závodu, abychom na to mohli tlačit. Pokud v závodu dochází k degradaci, pak to vyžaduje trochu více inteligence, ale pokud by se na to dalo více tlačit, pak by já šel rád tímto směrem. Samozřejmě, že myšlenka hlídání si pneumatik je dobrá, je to příjemné to mít," pokračuje pilot Sauberu.

img-responsive

Nasr probržďuje za Maldonadem | foto: Lotus F1 Team

Brzdy: Carbon Industrie nebo Brembo?
Tento víkend v USA se bude jezdit na měkkých a středně-tvrdých pneumatikách, během závodu se pak dočkáme dvouzastávkových strategií. Větší pozornost budou týmy muset věnovat brzdám. Nasr osobně preferuje Brembo, Carbon Industrie (CI) je ale spolehlivější.

"Závodil jsem s CI v Rusku, protože pokaždé, když vyjedeme na trať, kde při brzdění vzniká vysoká energie jako v Soči, tak jsme se poznali, že si musíme vybrat je. Brembo funguje, pokud máme správné chlazení. Jenže s balíkem, který máme na voze, nemůžeme jezdit s vyšším chlazením, proto jsme se rozhodli pro CI," vysvětluje Nasr.

Vytisknout

Diskuze: Nasr by si v F1 přál tvrdší pneumatiky. Jaké brzdy preferuje?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Letecký pohled na okruh Circuit of the Americas

Představení Austinu: Mix toho nejlepšího ze známých okruhů, rychlosti přes 335…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  2. Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

  3. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

  4. GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

  5. Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

  6. "Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud