Udělal Grosjean chybu, když zvolil Haas? Co si myslí jeho fanoušci?

Robert RoBertino Pavelka, 30. září 2015, 12:43 Google+

Devětadvacetiletý Francouz, jehož v úterý v Severní Karolíně představit Haas F1 Team jako "prvního pilota" přiznal, že že to byly především finanční problémy, co ho přinutilo opustit tým se sídlem v Enstone.

Počet komentářů:  5 komentářů (Poslední 30.09. 17:48) Napište svůj názor
Romain Grosjean cítí po přestupu k Haasu určitou úlevu

Romain Grosjean cítí po přestupu k Haasu určitou úlevu | foto: Lotus F1 Team

Sdílejte článek

Po oficiálním představení sdělil Grosjean francouzské stanici RMC, že rozhodnutí vstoupit do amerického týmu učinil už před podpisem dříve zmíněného dopisu, v němž se hovoří o záměru Renaultu odkoupit Lotus.

"První kontakty s Haasem se datují do doby zhruba před rokem. Když se po Monze daly věci do pohybu, nemělo smysl čekat. Před Singapurem jsem se rozhodl. V Lotusu letos nebyly vůbec jednoduché podmínky. Výzva v podobě Renaultu by mohla být zajímavá, ale to čekání, jestli přijdou nebo ne se neúměrně protahovalo. A dodnes není jasné, jak to dopadne... Bohužel sezóna 2016 se blíží velice rychle," vysvětlil své rozhodnutí Grosjean.

img-responsive

Lotus byl dle Romainových slov hodně těžkou závodní etapou. | foto: Pirelli

Šlápl Grosjean vedle? 

V redakci časopisu L'Equipe zorganizovali anketu, do níž se zapojilo 22.000 respondentů. Z nich si 58 % myslí, že Romainův odchod k Haasu je chybným krokem. Grosjean však tvrdí, že svého rozhodnutí nelituje: "Hovoříme o novém týmu, ale role Ferrari by neměla být podceňována. Mám ale pocit, že o mě skutečně stojí, což je pro pilota vždy příjemný pocit. Ve stejné době jsem u Lotusu prožíval velkou nejistotu, dlouho nikdo nevěděl, co se vlastně stane," pokračuje Francouz.

"Partnerství Haasu s Ferrari a Dallarou je velice chytré. Od záčátku usilovali o nejlepší piloty, nejlepší inženýry, nejlepší řešení, aby byli co nejdříve konkurenceschopní. Proto nemusí počítat s platícími piloty.

Cestička k Ferrari

Ozývají se také hlasy, že Grosjean příchodem k Haasu sleduje vyšší cíle, jak se dostat do kokpitu Ferrari, což je nejčastěji spojováno s případným odchodem Kimi Räikkönena po sezóně 2016. "Ferrari není primárním důvodem, proč jsem se upsal Haasu. Lze to ale chápat v hodně širokých souvislostech, protože je to dobrý pocit, mít partnera, jakým je Ferrari... A budoucnost? Později, později. Je jasné, že všichni - inženýři, mechanici, piloti - sní o Ferrari. 

img-responsive

Grosjean zůstává patriotem, a to nejen při propagačních jízdách. | foto: Renault Sport F1

Ale já sním o tom, že se jednoho dne vrátím k Renaultu a pokusím se vyhrát mistrovství světa jako Francouz ve francouzském týmu s francouzským vozem. Vše je totiž pořád otevřené," dodává Grosjean.

Vytisknout

Diskuze: Udělal Grosjean chybu, když zvolil Haas? Co si myslí jeho fanoušci?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 30.09.2015 17:48 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 5 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Seznamte se, Haas F1 Team

Znáte dobře Haas F1 Team? Přesvědčte se v deseti bodech...

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

  2. "Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

  3. Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud