DISKUZE K ČLÁNKU Šéf Ferrari Mattiacci uvnitř řeší vzájemné obviňování lidí z vývoje šasi a motoru

Marko Mattiacci přiznává, že vztahy uvnitře Ferrari nejsou ideální. Chece skoncovat se vzájemnými obviněními lidí od vývoje motoru a vývoje šasi .

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šéf Ferrari Mattiacci uvnitř řeší vzájemné obviňování lidí z vývoje šasi a motoru

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 02.09.2014 10:23 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Macellatóre Matiaci to hovorí správne,... ...na vlastných chybách sa učia len blázni. 02 A potom jeden na druhého ukazujú prstom. 08 Treba sa v prvom rade zaujímať, ako to robí konkurencia a hľadať mista, kde oni pochybili a nie naopak. 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Chasnik

    217.117.213.XXX
    Dobrá myšlenka "Nemusím udržovat spokojenost Fernanda Alonsa. Nejsme tady kvůli spokojenosti, ale kvůli těm nejrychlejším vozům... Jsem tady kvůli tomu, aby byl konkurenceschopný, ne šťastný,"

    Nic proti Alonsovi, tahle myšlenka má obecnou platnost. I když mám super pilota, ale není v týmu 100% spokojený a tudíž není plně motivovaný a neodvádí naplno svoji práci, tak je zbytečné, aby tým plýtval zbytečně energií a prostředky, aby toho pilota udržel. To není uraženost či potrestání pilota, ale pragmatické řešení.

    Jakkoli F.A. umí z vozu na dráze vymáčknout maximum, je otázka, zdali svými postoji nenahlodává soudržnost týmu. Letos aspoň navenek "seká latinu", ale poslední třetina minulé sezóny, to bylo mnoho negativismu...

    Příznivci Alonsa můžou namítat, že při formě Ferrari měl na kritiku nárok. To jim neberu, ale z pohledu týmu (a potažmo jezdce také) je možná lepší, když pilot změní dres a bude závodit tam, kde ho to bude těšit a kde bude plně koncentrovaný a motivovaný a pozitivně naladěný, protože je to cesta k jeho maximálnímu výkonu na závodní dráze.

    Současné Ferrari je až příliš omotáno kolem F.A a to nesvědčí ani jednomu, ani druhému.

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama