DISKUZE K ČLÁNKU Hembery: Mezi týmy to vře, Pirelli se může v listopadu sbalit a odejít - kdo to pak stihne?

Sportovní ředitel Pirelli Paul Hembery v Silverstone hovořil o atmosféře v paddocku. Proč týmy nedrží tak pohromadě, jako před 2 roky?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hembery: Mezi týmy to vře, Pirelli se může v listopadu sbalit a odejít - kdo to pak stihne?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 21.07.2013 19:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 9 lidí) 19.07.2013 11:20
Tak co zase soudruzi z FIA podělali? Většina… »
» tom11 (Hlasovali 5 lidé) 19.07.2013 13:59
pirelli mi nevadí neřekl bych, že celé ty… »
» uzivatel001351 (Hlasovali 5 lidé) 20.07.2013 09:46
? a jedno me stve pak kdyz se neco stane tak je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    91.127.80.XXX
    pirelli je odpad hociktora firma vyrobi pneu co vydrzia cely pretek

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      78.157.160.XXX
      A hociktory fanousek F1 rozumi a nepise tady takovy nesmysly. Neni divu, ze se nepodepises! 04

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001351

    uzivatel001351

    85.207.18.XXX
    ? a jedno me stve pak kdyz se neco stane tak je to chyba Pirelli a to ze to nemaj jak testovat atd uz nikoho nezajima

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    pirelli mi nevadí neřekl bych, že celé ty peripetie jsou díky tomu, že gumy dodává zrovna Pirelli. ono, pokud by FIA vyžadovala takovéhle specifikace po jakémkoli výrobci a on vyhověl, bylo by to stejné. jakmile by bylo konkurenční prostředí, nemohla by FIA výrobce tolik ovlivňovat, jako při monopolu, protože ten, který by se nechal ovlivnit by v závodech prohrával a to už by byla hodně špatná reklama....

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hemmis

    90.177.28.XXX
    co se kemě doneslo tak je Michelin připraven jít do f1 ale má 2 podmínky chce konkurenci a nechce diktát pneu . a pokud de o listopad veřím že avon by to zvladl

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Tak co zase soudruzi z FIA podělali? Většina týmů už s Pirelli podepsané smlouvy má, teď je na řadě FIA. Jenomže ta váhá a pokud to neudělá dostatečně časně, může se stát, že Pirelli na příští rok nebude v F1 a auta budou jezdit na kolech z žebřiňáků. Protože řekněme si na rovinu, současné vedení FIA se opravdu kvalitně postaralo o to, aby zájem o F1 u současných pneumatikářských společností poklesl prakticky na nulu.

    + 9 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000397

    uzivatel000397

    94.113.221.XXX
    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

    + 3 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • zeto

      85.71.36.XXX
      Naopak - mně by se třeba líbilo, kdyby se na závod vozily vždy všechny směsi a tým mohl použít kdykoliv jakoukoliv. Alespoň by bylo možné přijít s různými taktikami.

      P.S. říká se "bazmek" bez "t" na konci03

      + 12 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Mokré závody sa jazdili,... ...jazdia a budú jadiť, pokiaľ sú zrážky v normále, musí sa však jazdiť opatrnejšie ako za such, to je jasné snáď každému pilotovi F1. Ak sú veľmi vydatné, alebo búrky, potom sú veľmi nebezpečné, pre množstvo vody na trati a hoci sú autá v F1 veľmi dokonalé, je lepšie závod zo strany FIA zastaviť na čas, ktorý teba oželieť, aby búrka, alebo silná prehánka ustala a nik sa zbytočne nezranil a neprišiel o život. Je to tak aj na bežnej ceste, že ak je búrka a silná prehánka, hoci limuzíny majú všetky zabezpečovacie automatiky, treba auto radšej odstaviť, alebo vyčkať, kým prehánka prejde, ako jazdiť ako za suchá a prísť k úrazu, alebo o život. Pán Richter by iste o tom vedel veľa povedať. 11 18

    + 2 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      37.48.40.XXX
      No ono se nekdy ani jet nedá, protože při průtrži se z F1 stane kajak.

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama