DISKUZE K ČLÁNKU Třetí den v Barceloně nejrychlejší Alonso s Ferrari, týmy simulovaly závod (+foto)

BARCELONA, 3. DEN TESTŮ - Ve čtvrtek pokračovalo v Katalánsku 11 týmů Formule 1 v předsezónním testování. Nejrychlejší čas zajel Fernando Alonso s Ferrari, ve velmi dobrém světle se ukázal i Nico Hülkenberg se Sauberem, který ztratil necelé tři desetiny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Třetí den v Barceloně nejrychlejší Alonso s Ferrari, týmy simulovaly závod (+foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 21.02.2013 19:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ligier (Hlasovalo 6 lidí) 21.02.2013 11:52
Taktický? Zbavit se reklamy? Za kterou platí Mc… »
» uzivatel001259 (Hlasovali 2 lidé) 21.02.2013 14:36
Nic proti, nwm jestli se ohledně tohoto nějak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • erdedy

    erdedy

    91.127.111.XXX
    Romain Fiha... "Toš", zaujimave casy...03 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Diego si to nejak pomýlil,.. ...lebo po zájdení najrýchlejšieho kola, po ktorom mu došiel benzín, je prvý, ale odzadu. 18 11

    + 1 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    89.190.94.XXX
    Dobry den, chtel bych se zeptat, proc ve zpravach neni skoro zadna zminka o McLamenu? Vetsina je o Renaultu nebo Mercedesu. U nich se nic zajimaveho nedeje?

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Pánové nevíte jestli stáj může do testů nasadit obě auta?

    Vzhledem k tomu, že testy jsou jen tři, a cílem je získat co nejvíc dat pro simulátor, na jehož základě budu vyvíjet zbytek sezóny, by mě to dávalo smysl. Sice by je to stálo vyšší náklady v podobě nutnosti vyrobit obě formule už před testy a povolání další party mechaniků, ale v době omezených testů, by se to přinejmenším pro větší týmy vyplatilo. Nemluvě o tom, že každý pilot by mohl pracovat na jiném nastavení a tým by daleko rychleji dokázal najít optimální nastavení a silné stránky na kterých by mohl stavět.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kapor

      194.160.178.XXX
      Nie,.. ...je to tak ustanovené v predpise. Inak by to tímy využili zvlášť dnes, lebo na zajtra je hlásený dážď.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pája

    78.156.141.XXX
    Petr Zajímaly by mě pohledy pozorovatelů v Barceloně na jednotlicé vozy. Z těchto testů se tu myslim zatim nic neobjevilo

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    78.45.201.XXX
    nešly by zjistit rychlosti na rovince? Myslím že by bylo zajímavé, pokud na testech funguje spped trap, zkusit napsat informaci, jak si který tým stojí v maximálce a jak se v tom projevuje testování pasivních DR systémů...01

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    94.113.97.XXX
    RB?? Nevíte co je s Red Bullem? Webber toho moc nenajezdil a od půl 1 na trati nebyl.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FantomasMan

    FantomasMan

    87.197.124.XXX
    Caterham Bože to je tohtoročný Caterham taká haraburda, že ho už aj porazí Marussia ? Alebo majú časi úplne na saláme ? Lebo zatiaľ to vyzerá hrozivo. Áno spoľahlivosť je vynikajúca ale rýchlosť tragická.17

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    95.102.166.XXX
    Fernando bravo 01 01 Tu vidíme ako Fernandovi pomohli dni na bycikli a zhodene kilo mu prinieslo 7 tisícin sekundy na kolo. Ferarri jasne dominuje aj vďaka vylepšeniam ktoré sú badateľné aj okom z hľadiska aerodynamiky, lebo auto je štíhlejšie a určite má aj menší odpor, celý predok je totiž užší a predné krídlo má menšiu plochu, pričom určite jeho prítlak je ten istý ak nie vyšší. Tá štrbina pod nosom v deflektore, totiž urýchľuje vzduch a tým tam vytvoí podtlak za deflektorom, ktorý nos pritláča cez moment na osu kôl k trati a zvyšuje tým prítlak prednej časti. Veľmi pozoruhodné. Ak sa im podarí ešte doriešiť pasívne DRS v zadnej časti auta, bude toto auto zase bezkonkurenčné. Pat vytvoril dobrý zaklad na to, aby Fernando usiloval o titul aj v tomto roku.01 11 11

    + 7 / − 18

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      82.144.130.XXX
      Pozoruhodné by bylo, kdyby něco z toho, co tu říkáš, byla pravda...

      + 15 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Tom

      88.146.2.XXX
      Běžně příspěvky do diskuze nepíšu, ale co tady plodíš za kraviny, to svět neviděl.. Už mi z toho naskakujou pupínky 07

      + 12 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      78.98.79.XXX
      Lojzko, čo to tu zase trepeš za hlúposti... Zo slovenskej stránky o F1 sme Ťa horko-ťažko vypudili...a vidím, že si zvýšil aktivitu a bratov čechov...15

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    109.80.56.XXX
    bravo hulky, mozna, ze se rodi nova hvezda01

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • RiLCO

    95.103.77.XXX
    Motory Ferrari Ferrari zhana kupcov na motory?
    V novodobej F1 sa mozno dožijem, že McLaren budu poháňať motory Ferrari.

    + 9 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Arnoux

      89.24.16.XXX
      To bude asi problém.Možná, že se dožijeme spíš toho že budou mít oba na zádi napsáno "Powered by Renault"04 Nebyl bych proti.

      + 2 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001259

        uzivatel001259

        31.133.8.XXX
        Nic proti, nwm jestli se ohledně tohoto nějak pravidla změnily ale dříve to bylo tak že jeden dodavatel mohl dodávat motory max čtyřem (stájím).

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama