DISKUZE K ČLÁNKU Newey: Red Bullu uškodil zákaz výfukových difuzorů a teď i objasnění mapování motorů

Red Bull dle slov svého technického ředitele Adriana Neweyho zákaz výfukových difuzoru uškodil. Je jednou z příčin, proč letos na rozdíl od minulých let nedominuje.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Newey: Red Bullu uškodil zákaz výfukových difuzorů a teď i objasnění mapování motorů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 20.08.2012 07:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 6 lidí) 17.08.2012 13:36
potvrdil...06 ale len vramci platnych… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 17.08.2012 13:46
To píšeš o F1? Dá se koukat na šachy, ty moc… »
» erdedy (Hlasovalo 6 lidí) 17.08.2012 13:48
bolo03 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Rostislav M.

    Rostislav M.

    109.107.201.XXX
    hmmm No jo, ono křídlo se nikdy moc neohýbalo, bylo vždy pevné jako skála. No jasné... Výfukový difuzor vůbec není to co dělá auto dominantním...
    Adrian poslední dva roky mluvil trochu jinak, ne? Ale to je asi fuk. Nyní může Sebastian ukázat jaký je mistr světa, musí i závodit.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Majky

    78.102.82.XXX
    :( Celkem obrat oproti tomu, jak loni RB zdůrazňoval, že přední křídlo ani difuzor není pro jejich auto nijak obzvlášť důležitý.

    + 12 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • fjenda

    89.24.50.XXX
    Newey:makej! No jo, aspoň se chlapci musí snažit vylepšovat aerodynamiku auta, a ne nějaké foukání a ohebnost a jiné fígle.04

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Juraj

    95.102.136.XXX
    zakaz Ked bolo Ferrari na vrchole, menili sa pravidla. Vsetko je podriadene sledovanosti TV. Tak to bolo a aj bude.10

    + 11 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kimi

      78.157.167.XXX
      Ono to je vždy proti týmům, které dominují déle než než rok. RB už dominoval prakticky od roku 2009 do loňska. To samé pětiletka Ferrari před pár lety. Letos už je to vyrovnané a myslím, že i pro fandy je to velmi atraktivní a snad to tak ještě nějaký ten rok zůstane. Jen mě mrzí, že se Mercedes už přestal nechytat. Těšil jsem na boj nejlepší pětky, ale neva i tak je to zatím super. Hlavně at' se bojuje o oba tituly do posledních metrů posledního závodu. 03

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    188.167.44.XXX
    ale joj ... ... společně s dalšími věcmi jako je flexibilita předního křídla docela hodně uškodil," líčí Newey pro Autosport.
    Takže konečne potvrdil aj flexibilitu, ktorú do teraz stále zapieral ! 12

    + 16 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jaja

    217.170.102.XXX
    Limonády nefoukají, tak nejedou. Ono se to zas nějak udělá a zas to zakážou a pořád dokola. Těch prachů co to musí stát. Je to ještě vůbec sport ?09

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ladys

    ladys

    178.23.219.XXX
    Nadpis difuzorů i teď i objasnění, je hodně kostrbaté,použil bych - difuzorů a teď i objasnění...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama