Kromě nové generace modelu Phaeton chystá Volkswagen ještě jednou překvapení na světové trhy. Vedení ted totiž oznámilo, že na autosalonu v Pekingu představí model Golf R Evo!
S odkazem na společnost Volkswagen a magazín Auto Express se uvádí, že se zatím bude jednat o koncept, který bude velmi lehký. Jeho střecha bude vyrobena z uhlíkových vláken, přičemž z uhlíkových vláken budou i panely karoserie. Koncept by mohl mít také odlehčená kola a závodní klec. Vůz tak přijde o zadní sedadla.
Pod kapotou můžeme očekávat přeplňovaný 2,0-litrový čtyřválcový motor, který produkuje více než 300 koní a 380 Nm točivého momentu. Nic není zatím oficiální, ale koncept by byl pravděpodobně schopen zrychlit z 0-100km / h za méně než 4,9 sekundy, maximálka by pak zcela jistě dosáhla 250 km/h.
O tom, zda se tato extrémní varianta vůbec dostane časem do prodeje, není vůbec rozhodnuto. Jedná se zatím jen o koncepční studii a až na základě reakcí veřejnosti se Volkswagen rozhodne, zda jej zařadí do své nabídky.
zdroj: autoexpress.co.ukModely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.