DISKUZE K ČLÁNKU PADDOCK LINE: Napětí stoupá

O trati, která se jako zvláštní had vine ulicemi Monte Carla a dodává vedle kasin, jachet, Grace Kelly a pobytu více či méně vážně míněných celebrit na lesku miniknížectví, sevřeného z jedné strany hladinou Azurového pobřeží Středozemního moře a z druhé přímořským výběžkem Alp, existuje mnoho výroků. Tentokrát sáhněme k citátu muže, který tu na rozdíl od mnoha jiných dokázal zvítězit: „Monaco mi úplně stačí jednou za rok,“ řekl Jochen Rindt.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: PADDOCK LINE: Napětí stoupá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 77, poslední 28.05.2014 09:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000635 (Hlasovalo 13 lidí) 27.05.2014 11:50
tak to mě teda dostalo, to jsem se už dlouho… »
» Prokop S. (Hlasovalo 13 lidí) 27.05.2014 20:24
když se to tak vezme, každá závada je lehce… »
» enzo (Hlasovalo 12 lidí) 27.05.2014 10:19
Ona dvojka je pořád ještě nedodělek a nejsou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • kakaa

    85.71.39.XXX
    no štěstí že se to kimimu takhle všechno pos.alo, alespoň jsem nemusel koukat jak vymejšlej další prasárnu jak dostat nanda před něj

    + 11 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • M3

    109.107.201.XXX
    Kimi Mrzí mě, že si nikdo nevšiml Kimiho super startu kdy předjet Alonsa i Ricciarda. V Monacu na špici roštu celkem raritní záležitosti, když si člověk uvědomí, že na to měl 150 m. Doporučuji Kimiho onboard startu - je vidět ten obrovskej kroutak ale také Kimiho vyborna korekce. Ten Magnusen, to se prostě stáva, závodní incident, někdy to vyjde, někdy ne. Rozhodně nelze srovnávat s ostatními tratěmi, kde je trať min jednou tak široká.

    + 13 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      89.102.3.XXX
      super start meli oba rudi hosi. Alonsa ale zavreli vozy RB a vlevo se ritil Kimi, takze Alik musel zpomalit a Kimiho pustit, jinak by se oba navzajem pomlatili.
      Jinak teda predjizdeci manevr, kde skoncim kvuli velkemu polomeru otaceni ve svodidlech se tak casto nevidi. Budu rad, kdyz uvedet dalsi priklady, protoze si v poslednich letech nic takoveho nevybavuju. 13

      + 11 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        89.102.3.XXX
        ehm, samozrejme "zavrely", puvodne jsem tam mel taky hochy, ale zmenil jsem to 14

        + 6 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Sebastiana sa treba zastať,... ...že je to vyložene chyba tímu, aby v závode vypadol turbokompresor, ktorý je veľmi jednoduchou súčasťou turbomotora a jeho poruchy sú ľahko dopredu rozoznateľné, tobôž u takého tímu, ako je Red Bull, preto mi nie jevôbec jasné, akože je to vôbec možné, či to bolo tým, že sú tam všetci hlúpi, alebo to bolo naschvál. Ak by to bolo totiž na konci závodu, nepoviem nič, ale na začiatku závodu to je vyložená lupárna na Sebastiana, zo strany tímu, lebo turbo je inak spoľahlivý komponennt turbomotora a pokiaľ nie je niečo v neporiadku, je to veľmi dobre rozpoznateľné o to viac, ak má tím k dispozícii diagnostický program, ktorý závadu jasne lokalizuje, ak sa však tento po kvalifikácii využil na to, aby sa bezchybnosť vôbec overovala. 02 Kimi nám, ako jazdí v F1 zabudol draftovať, ak by nezabudol, chlapča, tak to mohol dať bez ujmy. Hold stačilo si len spomenúť, akože to robil v rally ? 18 11

    + 12 / − 26

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    88.101.0.XXX
    Závod jsem neviděl ale v Robertinově podání vlastně ano. A "sbornaja komanda Marussii" nemá chybu 01 11 18

    + 10 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    95.173.85.XXX
    Díky za další skvělý článek RoBertino 01
    A ke zmínce o simulátoru, myslím že F1 nové specifikace na simulátoru ještě nikdo (nepočítám piloty F1 a simulátory využívané týmy) nezkusil, opravte mě někdo jestli se pletu...

    + 11 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    188.120.195.XXX
    technická... Schumacher neparkoval v La Rascasse (se dvěma es) v roce 2007, ale v roce 2006.
    Interní bitva třícípé hvězdy čas od času klesla ne pod jednu minutu, ale jednu sekundu.

    + 20 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál poslední trénink, dvakrát přerušený a v dramatickém závěru

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama