Mustang Mach-E se za 10 minut nabije na 119 kilometrů, má to ale háček

AutoRoad.cz, 17. května 2020, 00:16 Google+

Celkový dojezd Mustangu Mach-E je až 600 km. Nejnovější testy Fordu ukazují, že zcela nový elektrický Mustang Mach-E se na rychlonabíječce IONITY nabíjí tempem přibližně 119 km dojezdu za 10 minut.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Ford Mustang Mach-E se za 10 minut nabije na 119 kilometrů

Ford Mustang Mach-E se za 10 minut nabije na 119 kilometrů | foto: Ford

Sdílejte článek

Oproti předběžným počítačovým simulacím tak zkoušky v reálném světě přinesly výsledek lepší o 26 km, respektive téměř 30 procent. Hodnota 119 km/10 min platí pro Mustang Mach-E ve variantě s pohonem zadních kol (RWD) a větší trakční baterií.

Model s pohonem všech kol (AWD) by měl dosáhnout průměrné nabíjecí rychlosti 107 km/10 min. Obě varianty pohonu, RWD i AWD, se pak nabijí z 10 na 80 procent maximální kapacity baterie za 45 minut.

Se standardní baterií se bude Mustang Mach-E podle předběžných odhadů nabíjet tempem 91 km/10 min v případě pohonu zadních kol, respektive 85 km/10 min u varianty AWD. Nabití z 10 na 80 procent v tomto případě potrvá 38 minut.

Celkový dojezd Mustangu Mach-E je až 600 km dle metodiky WLTP umožní zákazníkům podnikat bez obav i dlouhé cesty.

V Evropě bude majitelům Mustangu Mach-E k dispozici ekosystém Ford Charging Solutions, který v sobě integruje přístup k domácímu nabíjení i veřejným stanicím po celém kontinentu.

Začátkem letošního roku vyzval prezident Ford of Europe Stuart Rowley vlády, firmy i instituce, aby podpořily elektrifikaci rychlejším rozšiřováním veřejné nabíjecí infrastruktury. Současně se společnost zavázala do tří let vybudovat ve svých evropských areálech 1000 nabíjecích míst pro vlastní zaměstnance.

Elektrický Mustang Mach-E stojí v čele rychle expandující řady elektrifikovaných vozů Ford. Patří k 18 novým elektrifikovaným modelům, které značka uvede na evropské trhy do konce roku 2021.

Vytisknout

Diskuze: Mustang Mach-E se za 10 minut nabije na 119 kilometrů, má to ale háček

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Subaru Outback

TEST Subaru Outback Geyser – unikátní kříženec kombíku, offroadu a prémiovky

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – co vše budeme testovat a zkoumat?

Škoda Kamiq Monte Carlo

TEST: Škoda Kamiq 1,0 TSI DSG Monte Carlo – definice ideálního stylového crossoveru?

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb IV 2,0 TDI 110 kW L&K – nový manažerský ideál přijíždí!

subaru brz

TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?

EcoWheel Squer mini

TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude

Subaru Crosstrek

TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?

Amarok

TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!

Subaru Forester

OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

reklama

Doporučujeme

Toyota

Tip na výlet po Čechách - Vysočina

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud