Celkový dojezd Mustangu Mach-E je až 600 km. Nejnovější testy Fordu ukazují, že zcela nový elektrický Mustang Mach-E se na rychlonabíječce IONITY nabíjí tempem přibližně 119 km dojezdu za 10 minut.
Oproti předběžným počítačovým simulacím tak zkoušky v reálném světě přinesly výsledek lepší o 26 km, respektive téměř 30 procent. Hodnota 119 km/10 min platí pro Mustang Mach-E ve variantě s pohonem zadních kol (RWD) a větší trakční baterií.
Model s pohonem všech kol (AWD) by měl dosáhnout průměrné nabíjecí rychlosti 107 km/10 min. Obě varianty pohonu, RWD i AWD, se pak nabijí z 10 na 80 procent maximální kapacity baterie za 45 minut.
Se standardní baterií se bude Mustang Mach-E podle předběžných odhadů nabíjet tempem 91 km/10 min v případě pohonu zadních kol, respektive 85 km/10 min u varianty AWD. Nabití z 10 na 80 procent v tomto případě potrvá 38 minut.
Celkový dojezd Mustangu Mach-E je až 600 km dle metodiky WLTP umožní zákazníkům podnikat bez obav i dlouhé cesty.
V Evropě bude majitelům Mustangu Mach-E k dispozici ekosystém Ford Charging Solutions, který v sobě integruje přístup k domácímu nabíjení i veřejným stanicím po celém kontinentu.
Začátkem letošního roku vyzval prezident Ford of Europe Stuart Rowley vlády, firmy i instituce, aby podpořily elektrifikaci rychlejším rozšiřováním veřejné nabíjecí infrastruktury. Současně se společnost zavázala do tří let vybudovat ve svých evropských areálech 1000 nabíjecích míst pro vlastní zaměstnance.
Elektrický Mustang Mach-E stojí v čele rychle expandující řady elektrifikovaných vozů Ford. Patří k 18 novým elektrifikovaným modelům, které značka uvede na evropské trhy do konce roku 2021.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?