Mezi lety 1964 až 1975 rozdával Hugh Hefner dívkám roku časopisu Playboy sportovní vůz v růžové barvě. Pojďte se seznámit s oněmi vozy a obdarovanými dívkami.
1964 - Ford Mustang Convertible a Donna Michaell
1965 - Sunbeam Tiger a Jo Collins
1966 - Dodge Charger 383 a Allison Parks
1967 - Plymouth Barracuda a Lisa Baker
1968 - AMC AMX a Victoria Vetri
1969 - Shelby Mustang GT500 a Connie Kreski
1970 - Ford Capri a Claudia Jenningse
1972 - DeTomaso Pantera a Live Lindeland
1973 - Volvo 1800 ES a Marilyn Cole
1974 - Mercedes-Benz 450SL a Cyntia Lynn
1975 - Porsche 911 a Marilyn Lange
Pozornému čtenáři jistě neušlo, že jsme vynechali rok 1971. Nejedná se o omyl, ale o skutečnost, že divák onoho roku nedostal od Hugh Hefnera sportovní automobil, ale motorový člun.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?