Pár kroků od Václavského náměstí, v nákupní pasáži Černá Růže, probíhá již tradiční, 2 měsíce trvající, výstava sportovních a luxusních automobilů.
K vidění jsou sportovní a luxusní vozy nejrůznějších značek, a to jak téměř nové, tak i nablýskané veterány. Až do 25. března se můžete kochat vozy jako je Lamborghini Huracan EVO ročník 2019 nebo třeba Ford Mustang Shelby GT350 z roku 1967.
Zde je ukázka části vystavovaných vozů.
Mercedes-Benz AMG GT RoadsterMotor: V8 3982 ccmVýkon: 410 kWZrychlení: 3,7 sV-max: 318 km/h
Lamborghini Huracan EVOMotor: V10 5204 ccmVýkon: 470 kWZrychlení: 2,9 sV-max: 325 km/h
Ferrari 250 GT CoupeMotor: V12 2953 ccmVýkon: 177 kWZrychlení: 6,3 sV-max: 204 km/h
Ford Mustang Shelby GT350Motor: V8 4727 ccmVýkon: 228 kWZrychlení: 5,7 sV-max: 216 km/h
Lotus Esprit Turbo SEMotor: R4 2174 ccmVýkon: 257 kWZrychlení: 4,0 sV-max: 287 km/h
Nissan Skyline R34 GTRMotor: R6 2568 ccmVýkon: 206 kWZrychlení: 4,9 sV-max: 250 km/h
Výstava luxusních a sportovního vozů probíhá v pasáži Černá Růže, Na Příkopě 12, Praha 1 - Nové Město, 110 00
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?