Ruská mysl má šílené nápady, které často zkouší i v praxi. V tomto videu se Rusové pustili do experimentů s litými koly. Postupným odřezáváním jednotlivých paprsků zkoušeli jejich únosnost.
Kola dělají auto. S plechovými koly a poklicemi ze supermarketu žádnou parádu neuděláte. Proto jsou litá kola vítaným doplňkem a dokáží výrazně vylepšit design vašeho vozu. Jsou s nimi však spojeny i drahé opravy pokud je odřete při parkování o obrubník. Ruští automobiloví nadšenci se rozhodli vyzkoušet jejich výdrž a to poměrně svérázným způsobem. Postupným odřezáváním jednotlivých paprsků zkoušeli kolik toho unesou. Krátkou jízdu by zvládl i jediný paprsek!
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?