Šestá generace Fordu Mustang, která je momentálně na trhu, se nejspíš v nabídce zdrží o nějaký ten rok déle, než se původně očekávalo. Podle nejnovějších spekulací by měla nová generace dorazit nejdříve v roce 2026, čekání by se však mohlo protáhnout až do roku 2028. Nebojte se vak, že by se konstruktéři Fordu do té doby nudili.
Jak dnes s odkazem na web Automobile uvedl web Carscoops, Ford údajně plánuje ponechat současnou generaci modelu Mustang v nabídce déle, než se původně očekávalo. webu Automobile to měl prozradit nejmenovaný zdroj.
Místo zcela nová generace, zatím přezdívané S650, bychom se však měli dočkat přinejmenším výrazně upravené současné generace, tedy S550. Spolu s modernizací by se pak měl na trhu objevit i hybridní Mustang, jehož příchod se však také opozdí. Zatímco dříve se mluvilo o roku 2020, nyní se zdá pravděpodobnějším začátek roku 2022.
Současná generace Forud Mustang už je přitom na trhu již od roku 2014, nicméně díky pravidelným lehkým úpravám se stále udržuje v kondici. Navíc se Mustang pravidelně řadí mezi nejprodávanější sportovní vozy světa. Ani to však nic nemění na skutečnosti, že zákazníci dávají stále častěji přednost SUVčkům.
Rozhodnutí Fordu o odložení produkce nové generace Fordu Mustang by tak dávalo celkem smysl - zejména po finanční stránce. Automobilka se navíc kromě vývoje SUV zaměřuje i na elektrifikaci, což si samozřejmě vyžaduje nemalé investice do vývoje a výzkumu. A navíc - i minulá generace Mustangu zůstala na trhu celou dekádu, takže nač se tvářit tolik překvapeně.
O nové generaci Mustangu však začínají prosakovat zajímavé informace. Podle všeho by měl být postaven na platformě CD6, na které se staví například SUV Explorer nebo Lincoln Aviator. Dá se tak očekávat, že nová generace Mustangu nejspíš lehce naroste.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?