Škoda včera vykročila do nového měsíce malým aprílovým žertíkem. Možnost individualizace nového kompaktního modelu Škoda Scala prostřednictvím nápisu na pátých dveřích na přání v nabídce nebude.
Tento model ale přesto vyzařuje silnou individualitu: Jako první sériový vůz značky v Evropě dokumentuje Scala svou silnou identitu prostřednictvím nápisu Škoda na zádi vozu, kde nahradil známé logo.
Jednotlivá písmena, vyvedená v lesklém chromu, se dobře vyjímají zejména na prodlouženém okně pátých dveří vozů s výbavovými pakety Emotion nebo Image a propůjčují modelu Scala nezaměnitelný vzhled i při pohledu zezadu.
Se svými klenutými tvary, dynamickými liniemi a precizními detaily přesvědčila Škoda Scala už před svým uvedením na trh mezinárodní odbornou porotu, udělující cenu Red Dot Award. Nový kompaktní model získal cenu v kategorii „produktový design“.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?