Nissan Navara je velice příjemný pick-up, který kromě těžké dřiny zvládá i vcelku komfortní cestování. Toho si navíc všímá stále více zákazníků, od kterých přichází další objednávky. Společnost Nissan tak začala v reakci na rostoucí globální poptávku vyrábět model Navara i v Argentině, čímž se počet zemí, ve kterých se nejoblíbenější pick-up společnosti vyrábí, zvýšil na pět.
Rozšíření globální výroby společnosti Nissan do továrny Santa Isabel jejího aliančního partnera Renault v Córdobě je pro tento závod významným milníkem. Společnost Nissan oznámila svůj střednědobý plán zvýšit do roku 2022 celosvětové prodeje lehkých užitkových vozidel o 40 %.
Model Navara se v Jižní Americe prodává pod označením Nissan Frontier a je v této oblasti dostupný na 38 trzích. Díky své celosvětové popularitě se vyrábí v továrnách ve Španělsku, Číně, Mexiku, Thajsku a nyní Argentině.
Další díl příběhu úspěchu modelu Nissan Navara můžete očekávat do konce letošního roku. „Pick-up Nissan vlastní více než 15 milionů lidí ve 180 zemích. Užitkové vozy představují globálně rostoucí segment a zároveň jsou silnou stránkou společnosti Nissan,“ řekl Ashwani Gupta, první viceprezident oddělení lehkých užitkových vozidel společnosti Nissan.
„Dnešní zahájení výroby je skvělou zprávou pro tuto oblast, společnost Nissan a naši Alianci. V Latinské Americe máme už nyní silné postavení a tato výrobní linka zaručí lepší dostupnost našich pick-upů v kontextu rostoucího globálního zájmu o tyto vozy.“
Lehká užitková vozidla Nissan volí stále více zákazníků kvůli jejich autentickým schopnostem a pohodlí, které poskytují na silnici i v terénu. Soustavné zaměření společnosti na vizi Inteligentní mobility Nissan znamená, že model Navara nabízí pokročilé a sofistikované technologie.
Díky více než 80letým zkušenostem s navrhováním, vývojem a výrobou nákladních vozidel a dodávek má společnost Nissan v oblasti pick-upů záviděníhodnou reputaci, co se týče výdrže a schopností vozů. Lehká užitková vozidla dnes tvoří šestinu celosvětových prodejů společnosti Nissan.
Klíčovou součástí ambiciózní regionální strategie společnosti Nissan je zaujmout místo mezi třemi nejvýznamnějšími automobilovými značkami v Latinské Americe. Investice do závodu v Córdobě ve výši 600 milionů dolarů by měla vytvořit až 3 000 nových pracovních míst a schopnost vyrobit 70 000 vozidel Aliance ročně.
Průmyslový komplex Renault v Córdobě bude vyrábět jednotunové pick-upy pro alianční partnery Renault a Nissan a v rámci trvající spolupráce se společností Daimler i vozy Mercedes-Benz. Tyto tři pick-upy budou sdílet konstrukční díly, přesto si zachovají vlastní identitu značky, design a rozlišující prvky.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?