Když se za volant nové Alfy Romeo Giulia QV s výkonem 510 koní a pohonem zadních kol objeví trojice zkušených pilotů Formule 1 ze stáje Ferrari, pak se můžeme těšit na skutečně dokonalou podívanou plnou emocí a masivního pálení pneumatik.
V rámci nového reklamního spotu pro Alfu Romeo se za volantem modelu Giulia Quadrifoglio objevil čtyřnásobný šampion Formule 1 Sebastian Vettel, vítěz jednoho šampionátu Kimi Raikkonen a jejich týmový kolega ze stáje Ferrari, Antonio Giovinazzi. Společně se pak předháněli na okruhu a pálili pneumatiky - zkrátka typická reklama, sázící na emoce.
A co je nejlepším potvrzením skutečných emocí z řízení, než úsměv na tváři jinak vždy ledově chladného Kimi Raikkonena? Ten už si ostatně pro svůj přístup vysloužil přezdívku "Iceman", ovšem turbem přeplňovaný 2.9 litrový motor V6 nakonec vyvolal viditelné emoce i u něj.
Ještě aby ne, když pod kapotou modelu Giulia Quadrifoglio produkuje výkon 510 koňských sil a točivý moment 600 Nm, který na asfalt přenáší pouze zadní náprava. Alfa je navíc mrštná, hravá, z 0 na 100 akceleruje za 3,9 sekundy a její maximální rychlost dosahuje až 307 km/h.
Mnoho recenzí navíc novou Giulii bez rozpaků srovnává s mnohem dražšími sportovními sedany, jako jsou Mercedes-AMG C63 nebo BMW M3. Pokud tedy hledáte čtyřdveřové sportovní auto plné emocí, které dokáže rozesmát i ledově chladného finského závodníka F1, Giulia se zdá být jasnou volbou.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?