Chuck Norris, do této chvíle považován pouze za legendu bojových umění, je i legendou za volantem dodávek Fiat Ducato Professional. Minimálně tedy v novém spotu, který v nedávné době pro automobilku natočil.
Dnešní doba reklamám na automobily příliš nepřeje. Buď jsou příliš nudné a lidi nezajímají, nebo jsou příliš zábavné a v televizi je zatrhnou. To ale rozhodně není případ nového spotu na Fiat Ducato, ve kterém vystupuje i neohrožený Chuck Norris.
Reklamní spot totiž nemá nic, čím by mohl televizní cenzory naštvat natolik, aby ho zakázali. Zato však nabídne kreativitu, vtip i drsný pohled Chucka, který vyzkouší několik modelů Ducato a přitom ještě zpráská pár záporáků.
V reklamě se přitom dozvíme i praktické věci, jako třeba odolnost vůči raketám, které díky posuvným dveřím proletí vozem bez výbuchu. Hodit se může i sklápěcí rampa, ze které můžete na padouchy sypat pomeranče. A vrcholem je pohon všech kol, který za vámi v lomu vytvoří dokonalou prachovou clonu, ve které padouši zkrátka nemají šanci.
Nové Ducato Professional je zkrátka drsné, jak Chuck Norris. A to už je co říct.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?