U britské automobilky Aston Martin se rozhodli spojit síly s firmou Red Bull a vytvořili unikátní edici modelů V8 a V12 Vantage.
Kromě extra designů a doplňků výbavy se všechny kousky chlubí podpisy jezdců Formule 1. O individulizaci vzhledu a výbavy obou modelů se postarala divize Q. Důležitým faktem je, že Red Bull edice u modelů V8 a V12 Vantage odkazují na barvy stáje Red Bull Racing F1.
Mezi další prvky edice Red Bull patří některé doplňky z uhlíkových vláken. Ty najdeme v kabině a krom toho je interiér vyzdoben čalouněním z Alcantary. Opěrky hlavy disponují všitým logem Red Bull Racing a ti nejnáročnější majitelé mají k dispozici jeden další prvek výbavy.
V případě touhy si mohou nechat podepsat palubní desku od jednoho z jezdců týmu Formule 1. Na výběr mají mezi Danielem Ricciardem nebo Maxem Verstappenem. K celé speciální edici se vyjádřil samotný výkonný ředitel značky, Andy Palmer: „Motorsport bude vždy součástí DNA společnosti Aston Martin".
Navíc se brzy odstartuje nová sezona závodů Formule 1, takže díky novým Astonům bude pár jedinců o něco blíže dění. První kusy navíc dorazí ke svým zákazníkům ve druhém čtvrtletí letošního roku. A jaká je cena? Zákazníci musí v případě zájmu kontaktovat jejich nejbližší obchodní zastoupení.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?