Někteří z vás díky našemu nedávnému článku vědí, že BMW nakonec porušilo ostře limitovanou výrobu modelu M4 GTS a nakonec vyprodukovalo 803 kusů této drsné speciality. Na svět se však nově dostala první fotka zničeného kusu. Co se stalo?
Nízká výrobní série dělá z modelu M4 GTS jedno z nejvzácnějších moderních BMW historie a vypadá to, že jeho majitelé by ho měly pečlivě udržovat. Jenže nové dva snímky zveřejněné na Instagramu jednoho z uživatelů prozrazují lehký opak. Vidíme zde totiž celkem zničený exemplář, přičemž prvotní dohady o nehodě nejsou správné.
Na fotkách vidíme vůz pokrytý blátem a s rozbitým zadním oknem. To by mohlo vypadat na běžnou nehodu, kdy se auto dostalo na střechu, jenže ta je v naprostém pořádku, stejně jako boční a čelní okno. Podle informací jednoho uživatele BMW Blogu, ale jde o vůz zasažený povodněmi.
V takovém případě je většinou auto považováno za "odepsané", protože povodně napáchají neskutečné škody. Bohužel se ale neví, kde přesně bylo tohle BMW utopeno a také to, zda se jeho majitel nepokusí o opravu. Ta totiž bude značně nákladná, jenže u limitované edice M4 GTS to za to určitě bude stát.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?