Mysleli jste si, že automobil s kuchyní musí mít obrovské rozměry typu Volkswagen California? Pak byste měli vidět tohoto malého Smarta.
V jeho skromném zavazadlovém prostoru je zabudované velké množství výbavy do kuchyně. Díky tomu zde najdeme indukční desku, kávovar, odšťavňovač nebo příborník. Takovou výbavu přitom najdeme jen v obytných přívěsech.
O to víc zaujme výbava tohoto malého dvoumístného Smarta. Vůz byl představen na výstavě v italské Boloni a dostal název ForFood. Specifikem této verze je nejen výbava do kuchyně, ale také podpis šéfkuchaře Davida Oldaniho, jenž je držitelem hvězdy Michelin. Sponzorem přestavby je také světoznámá značka kávy Lavazza.
Vše se přitom nachází v zavazadlovém prostoru a ačkoliv je poměrně skromný, najdeme v něm díky šikovnosti pracovníků Smartu velké množství výbavy. Ve spodní části dvoudílného víka kufru je například zabudován příborník a také indukční deska s jedním panelem. V autě nechybí kávovar, odšťavňovač i co víc, je tady i kompaktní chladnička!
Extravagantní Smart ForFood však bohužel nečeká sériová výroba. Prodejní potenciál takového vozu by na trhu nebyl moc velký, a tak nejspíše zůstane pouhým jednokusovým výstavním exemplářem.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?