Na tuhle otázku asi není těžká odpověď. Po prvním mega úspěšném díle nového pořadu The Grand Tour se na internetu strhla doslova lavina pirátských stahování.
S informací přichází deník Independent, který získal pohled na datovou analýzu společnosti Muso. Ta zjistila, že nový pořad The Grand Tour je nejsledovanějším pořadem v historii. Bohužel, platí to nejen v kategorii legálního vysílání. Piráti se totiž snaží víc než dost, a tak se nová show o autech běžně objevuje na internetu již další den.
Díky tomu se vlastně jde vyhnout předplacení služby Amazon Prime, díky níž se na pořad lze dívat legálně. A kolik lidí si vlastně novou show stáhlo? Podle výzkumu se povedlo zachytit 7,9 milionu nelegálních stažení. Třetí díl si pak stáhlo 4,6 milionu lidí, přičemž největší míra nelegálnosti pochází logicky z Velké Británie.
Díky tomu pak společnost Amazon až doposud přišla o 4 miliony dolarů na výdělcích. To je celkem obří suma, která s dalšími epizodami bude logicky narůstat. Na druhou stranu zájem pirátů může Amazon těšit. Slavná trojice z původního Top Gearu se v nové show ukázala opět jako skvělá volba a diváci po celém světě doslova hltají každý nový díl.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?