Nové pětkové BMW má už nějaký ten pátek po premiéře a postupem času se vlastně čeká na odhalení vrcholné edice M5. Jenže některé světové trhy by mohly chtít ještě něco mnohem šílenějšího.
Především Australané mají v oblibě užitková auta s korbou, takže není divu, že na tamním trhu jich potkáte opravdu nespočet. Designér Theophilus Chin se proto rozhodl ukázat, jak by mohlo vypadat BMW řady 5 ve verzi pickup. Myslíte, že je to reálné?
Když pomineme fakt, že nastávající generace M5 dorazí taktéž s pohonem všech kol, pak by vytvoření pickupu zřejmě nebylo až takovým problémem. Za historii modelů BMW se jich pár vyrobilo, ale to, že se tahle auta nedostala do sériové produkce, je věc druhá.
Kdo ví, jak by to ale dopadlo, kdyby BMW něco takového vyrobilo a pustilo do běžného prodeje. Krom toho, že řidiči vozidel této značky nepatří mnohdy k nejslusnějším, se totiž nedávno objevila studie, která ukazuje, že majitelé vozidel BMW mají mnohem větší touhu podvádět svého druhého partnera. Navíc, pětkové bávo s korbou by bylo úspěšné snad jen v Austrálii, Evropa by jej dle našeho názoru moc nepřijala.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?