Součástí testů některých motoristických serverů a magazínů jsou testy stability nejnovějších modelů na trhu. Nedávno jím prošla nová Toyota Hilux a video, které následně uvidíte, nevypadá zrovna hezky.
Test se týkal náhlého úhybného manévru, kdy se velký pickup musí vyhnout překážce na silnici. Výsledek testu ale dopadl děsivě, nebo spíše, neměl k tomu daleko. Řidič testovaného Hiluxu totiž včas svůj manévr ukončil a moc dobře věděl, proč...
Celý test se uskutečnil v rychlosti 60 km/h. O dost zarážející je fakt, že už v roce 2007 se tohle stalo u tenkrát nové Toyoty Hilux. Tehdy si na ní posvítili Švédové a také to nedopadlo moc dobře. Letos testovaný kus disponoval 18" koly a při zatočení volantem se málem posádka převrátila.
Toyota má díky tomu velký problém, protože v testu byly zahrnuta konkurence v podobě Dodge Ram nebo nového Nissanu Navara a nikdo další s tímto manévrem neměl problém. Co s tím Toyota udělá? Nejspíše bude muset přeladit systém jízdní stability, který v tomto případě zakročuje dosti pozdě. Současně s tím nejspíše vyřadí z nabídky i větší 18" disky kol, které mají podíl na tom, že vůz má přehršel stability a najednou "jste na střeše"...
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?