Pokud se v některém z dealerství objeví hypersport Ferrari LaFerrari, strhne se o jeho koupi velká mela. Co teprve, když je k prodeji nabídnuto LaFerrari, jehož majitelem býval fenomenální pilot F1, Fernando Alonso.
Takto je tedy vůz prezentován, v oficiálním seznamu majitelé LaFerrari ovšem jméno Fernando Alonso vůbec nefiguruje. Existuje ovšem mnoho vodítek, které naznačují, že Alonso vůz skutečně vlastnil. Předně byl tento hypersport registrován 20. ledna 2014. Tedy v době, kdy Alonso byl součástí týmu Scuderia Ferrari. Datum registrace také dává vědět, že se jedná o jedno z prvních vyrobených LaFerrari vůbec. Což poukazuje na fakt, že majitel musel být opravdu velice oblíbený uvedení Ferrari.
Druhým a výraznějším vodítkem je štítek na spodní části volantu s vygravírovaným jménem „Fernando Alonso“. Nezapomínejme ovšem, že existuje i další kus LaFerrari s tímto štítkem. Ten je ovšem ve vlastnictví muzea Ferrari.
Je zde ale i jeden fakt, který nepodporuje myšlenku, že Alonso tento vůz skutečně vlastnil. Ačkoli je dokázáno, že se španělský závodník přímo podílel na vývoji tohoto hypersportu, neexistuje ani jediná fotografie či videozáznam, kde by Alonso vůz řídil v reálném světě.
Ať se jedná skutečně o Alonsovo LaFerrari či ne, je jisté, že se bude jednat o skvělý kup. Vůz je ve skvělém stavu. Najeto má pouze 2900 kilometrů a navíc se chlubí vzácným černým lakem karoserie.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?