Uspokojit mnohdy přemrštěné tužby movitých zákazníků bývá někdy složité i pro taková jména jako Bentley. To proto přichází s radikální možností vyšperkovat interiér svých vozů.
Ať se nám to líbí nebo ne, dřevěné dýhy v interiéru k luxusním vozům typu Bentley, Rolls-Royce nebo Mercedesu zkrátka patří stejně neodmyslitelně jako kožená sedadla. Britská aristokratická automobilka, Bentley, nyní přichází s radikální změnou ve svých katolozích.
Svůj nový vůz Bentley Continental a Bentley Flying Spur si nyní můžete objednat s interiérem, kde je namísto dýh s ze dřeva nebo karbonu použita dýha kamenná.
Možná se to zdá jako absurdní představa, výsledek ale vypadá vskutku oku lahodně.
Kámen je dobýván v indických dolech a poté je rozdělen na menší části. Pod přísným dohledem Bentley je pak vyztužen pryskyřicí a skelným vláknem.
Po vytvarování, ručním opracování a vyleštění je tloušťka samotného kamene menší než jeden milimetr. Nemusíte se tak obávat, že si sebou budete vozit zbytečně vysokou zátěž.
Interiér tohoto typu je prozatím nabízen ve čtyřech variantách: Autumn White, Galaxy, Copper, a Terra Red.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?