S ohledem na nedávné šokující oznámení slavného herce Charlieho Sheena, který je HIV pozitivní, se italský Fiat rozhodl odložit vysílání reklamy na nový 124 Spider.
Fiat už dříve najal herce Charlieho Sheena na reklamu Abarthu 500 pro americký trh a nedávno byl požádán, aby hrál i v televizním spotu na nový 124 Spider. Nicméně, to však je už velmi nepravděpodobné, protože po oznámení herce o pozitivním testu na HIV, by toto spojení s Fiatem nebylo příliš šťastné.
Zajímavostí je, že letos v listopadu se natočila krátká demo verze reklamy, která měla naznačit předpremiéru Fiatu 124 Spider. Reklama se ale nakonec nebude vysílat na žádném dalším autosalonu. K celé věci se vyjádřil i marketingový šéf Olivier Francois, který dal reklamu do "šuplíku" a místo Sheena natočil nový spot se staříkem, kterému jízda v tomhle autě dodá lepší pocit než viagra.
Mazda MX-5 je vlastně dvojčetem Fiatu 124 Spider a do prodeje se dostane ve Spojených státech a Evropě už v roce 2016. Pod kapotou se prozatím objeví pouze 1,4litrový přeplňovaný čtyřválec o výkonu 160 koní a točivém momentu 249 Nm. K motoru si bude možné vybrat buď šestistupňovou manuální, nebo automatickou převodovku o stejném počtu stupňů.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?