Volvo zahájilo jako první na světě zcela nový typ doručovací služby do automobilu cílového zákazníka. Pokud tomu nerozumíte, čtěte dál.
Ve spolupráci s firmou PostNord je vytvořena nova služba, která umožní majitelům nových vozidel Volvo ve švédském Göteborgu, aby jejich objednané produkty přes e-shop skončili v kufru jejich auta. Pro zjednodušení, zákazník si objedná například nákup, elektroniku nebo něco podobného, kurýr vše připraví a doveze na místo, kde se aktuálně nachází automobil dotyčného zákazníka.
Tento systém je zatím pomerně v plenkách, ale vypadá velmi zajímavě. Nákup je pak zabalen, dále je zjištěna aktuální poloha vozu a kurýr obdrží digitální klíč k otevření kufru nebo dveří zavazadlového prostoru. Zboží je pak umístěno ve vozidle a majitel následn dostane oznámení, že jeho nákup byl doručen.
Volvo má velké plány tuto službu rozšířit do dalších měst ve Švédsku, stejně jako do jiných zemí. Společnost také hodlá spojit své síly s více on-line prodejci, aby nabídla uživatelům širší výběr zboží, které je způsobilé k dodání do automobilu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?