Hypersporty jsou špatný business, říká šéf Mercedes-AMG

ar8, 24. listopadu 2015, 05:45 Google+

Šéf výkonné divize Mercedes-AMG, Tobias Moers, už několikrát prohlásil, že jeho společnost nevyvíjí a nebude vyvíjet hypersport. Avšak nedávno v jednom rozhovoru dokonce řekl, že hypersporty jsou špatný business.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Mercedes-AMG GT na okruhu Laguna Seca

Mercedes-AMG GT na okruhu Laguna Seca | foto: Mercedes-AMG

Sdílejte článek

V interview se zahraničním webem Autoblog zmínil: „Myslím si, že hypersporty jsou pokaždé špatnou obchodní záležitostí“. V případě, že by se německá automobilka přece jenom rozhodla pro vývoj hypersportu, i tak to nebude možné, poněvadž nemají dostatek inženýrů v současnosti a tím pádem i k uvedení takového modelu.

Momentálně se Mercedes-AMG zaměřil na uvedení modernizovaných roadsterů SL 63 a SL 65, které se představily v minulém týdnu na losangeleském autosalonu. A také již pracuje na zcela novém modelu E 63, který má údajně nabídnout 4,0litrový dvakrát přeplňovaný osmiválec o výkonu až 600 koní. Moers také řekl, že mají v plánu rozšíření modelové řady GT. Bohužel nezmínil nic konkrétního, ale zřejmě půjde o silniční variaci GT3, což dokazují i dříve pořízené špionážní fotografie.

Připravovaný Mercedes-AMG GT3 si má vzít inspiraci od svého závodního sourozence, tzn., že nabídne agresivní příď, přepracované boční prahy, decentní zadní křídlo a masivní zadní difuzor. Pochopitelně GT3 bude lehčí než současné GT S a mělo by disponovat 4,0litrovým dvakrát přeplňovaným osmiválcem o výkonu cca 550 koní.

Vytisknout

Diskuze: Hypersporty jsou špatný business, říká šéf Mercedes-AMG

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Už je to jisté - Výroba Land Roveru Defender v lednu 2016 skončí - anotační foto

Už je to jisté - Výroba Land Roveru Defender v lednu 2016 skončí

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud