Zrodí se z F-Typu a zřejmě bude mít pod kapotou přeplňovaný dvoulitr, takový bude F-Type pro chudé boháče.
Už brzy si budete moci odlehčit peněženku o přibližně 1,5 milionu korun za „levnou“ verzi F-Typu. Britové chtějí začít nabírat nové zákazníky, kteří chtějí sporťák, ale nemají výrazně víc než půl druhého milionu.
Myšlenka je to krásná, sporťák kvalit F-Typu za cenu vybavenějšího XE, ale vyvstává nejdůležitější otázka. Jak moc bude levná „entry-level“ verze F-Typu totožná s F-Typem? Jen designem? Nebo to bude jen karoserie s bídnou technikou?
Rád bych rozsáhle polemizoval, ale nerad bych šířil fámy. Jaguar oficiálně nic neupřesnil, pochopitelně nechce ohrozit prodej ostatních modelů, včetně současných verzí F-Type. Nicméně se domývám, že pod kapotou bude přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec spalující benzín a produkující něco kolem 250-290 koní výkonu.
Jako stylové kabrio na riviéru proč ne. Jako náhrada za F-Type se šestiválcem, to nikdy!
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?