Jihokorejská automobilka Hyundai v posledních měsících prožívá vskutku radostné období. Na trh dravě a úspěšně útočí se svými novými modely a její vozy zaujímají vedoucí příčky v seriálu světové rally. A právě na základě svých zkušeností z rally připravuje, nedávno vzniklá divize N, nový ostrý hatchback.
V průběhu včerejšího dne jsme vám přinesli článek týkající se vzniku zcela nové automobilky. Ta ponese jméno Genesis. Jedná se v podstatě o sub-značku jihokorejského Hyundaie.
Již před několika měsíci Hyundai oznámila založení své sportovní divize s názvem N. Ta navazuje na zkušenosti rallyového týmu automobilky a snaží se je přenášet do ostrých verzí hatchbacků Hyundai.
A právě tato divize vypouští do světa nové video, ve kterém nám prezentuje vývoj nových modelů. První z nich by měl být pořádně nabroušená verze Hyundaie i30.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?