Rozhovor se skokanem Romanem Koudelkou: S rychlostními limity mám občas problém

ar3, 6. listopadu 2015, 18:30 Aktualizováno 7.11.2015, 08:03 Google+

Jméno Roman Koudelka pravděpodobně vůbec není třeba představovat. Jedná se o nejlepšího současného skokana na lyžích, který reprezentuje naši zem. Na kontě má opravdu velké množství úspěchů. Nám se ho nedávno podařilo vyzpovídat. Jak to má tedy Roman se vztahem k automobilům a jaká byla jeho nejvyšší pokuta?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Nejlepší český skokan na lyžích současnosti, Roman Koudelka, se svou Audi A4 Avant

Nejlepší český skokan na lyžích současnosti, Roman Koudelka, se svou Audi A4 Avant | foto: Audi

Sdílejte článek

Kdy jste získal své první zkušenosti za volantem?
Určitě to bylo někdy před autoškolou. Asi klasicky jako většina lidí někde na poli s rodiči.

Jaké máte vzpomínky na autoškolu? Jaký jste byl žák?
Řekl bych, že jsem byl dobrý žák. Řízení mě bavilo. Neříkám, že jsem byl talentem nebo, že jsem byl bezchybný, ale nic jsem nenaboural (smích).

Jaké bylo vaše první vlastní auto?
Mým prvním autem byla Alfa Romeo 146. Alfy jsem měl rád už od mala, tak to pro mě byla jasná volba.

A čím jezdíte v současnosti?
Teď mám Audi A4 Avant a musím říci, že jsem opravdu nadmíru spokojený. V současnosti na cestách trávím opravdu hodně času a jsem rád, když mi auto může nabídnout takové pohodlí na cestách.

Jak byste zhodnotil sám sebe jako řidiče?
U mě záleží hodně na náladě. Dokážu být opravdu klidný a ohleduplný. Také ale přiznávám, že dokážu jezdit poměrně agresivně.

Cítíte ke svým autům nějaký vztah, nebo je berete jen jako dopravní prostředky?
Ke každému autu jsem si vytvořil vztah, ale nic přehnaného. Věnuji jim ale náležitou péči v servisech a vždy se snažím kupovat jen opravdu kvalitní pohonné hmoty a oleje.

Jaké je vaše vysněné auto?
Po pravdě vysněné auto asi nemám. Kdyby jste se mě zeptal před pěti lety, určitě bych řekl nějaké Ferrari nebo Porsche. Dnes se ale už cítím vyzrálejší a dívám se spíše směrem k postavení domu a založení rodiny.

Co od auta vyžadujete?
Jak jsem již říkal, hodně cestuji do zahraničí. Od auta tak vyžaduji pohodlí, bezpečnost a spolehlivost.

Jaký je váš vztah k rychlé jízdě?
(smích) Abych byl upřímný, mám k rychlosti dost kladný vztah. Dost často se mi tak stává, že se musím ve vesnicích hlídat, abych nepřekračoval rychlostní limity, s nimi mám totiž občas problém.

Jaká byla nejdelší vzdálenost, kterou jste řídil?
To bylo zrovna před čtrnácti dny. Jel jsem na trénink do Rakouska na Slovinsko pro nové kombinézy a domů. Na jeden zátah jsem tak ujel asi 1 600 km.

Dostal jste někdy pokutu? Jaká byla ta nejvyšší?
(smích) Nejvyšší pokutu jsem dostal jak jinak než za rychlost. Jel jsem vesnicí asi 71 km/h. Měl jsem to za tisícovku a dva body. Teď už mám ale všechny zpátky.

Preferujete manuální nebo automatickou převodovku?
Vždycky jsem byl zastáncem toho, že nikdy nechci auto s automatem. Pak jsem ale dostal Avant, který je v automatu a musím říct, že si ho nemůžu vynachválit. Při jízdě ve městě nebo v kolonách se to pohodlí automatu s manuálem vůbec nedá srovnávat.

Vytisknout

Diskuze: Rozhovor se skokanem Romanem Koudelkou: S rychlostními limity mám občas problém

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Odříznout střechu byl nápad německého dealerství, Mini Cabrio první generace.

HISTORIE: Mini Cabrio - Britský knedlík bez střechy

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud