Remco Meulendijk ze společnosti RM Design zveřejnil další digitálně upravený vůz, kterým je pro tentokrát nový Tiguan v sedmimístné variantě.
Volkswagen nedávno představil druhou generaci Tiguanu, který je ve srovnání se svým předchůdcem o 60 mm delší a 30 mm širší. Časem se však dostane do výroby i větší verze a již byla potvrzena. Vyrábět se bude v Mexiku a na trh se dostane v roce 2016. Vůz nabídne delší rozvor, což umožní nabídnout prostornější kabinu, která bude zahrnovat uspořádání se sedmi sedadly.
Sám Volkswagen k modelu říká, že sedmimístný Tiguan hodlá prodávat na trhu v Severní a Jižní Americe a dalších oblastech světa, ale ne v Číně a nebo Evropě. Není těžké si představit, jak vlastně bude větší Tiguan vypadat, oproti jeho menšímu bratrovi Volkswagen nebude provádět žádné významné designové změny.
Za pozornost stojí i to, že v roce 2017 přijde jeho derivát v podobě Tiguanu Coupe a možná se dočkáme i verze R s výkonem 300 koní. To není špatné že?
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?