Mercedes-Benz GLC Coupe, to je další chystaný přírůstek do modelové nabídky Mercedesu a nyní jej tu máme na počítačově vytvořené vizi od návrháře Remco Design.
Jedná se vlastně o opožděnou odpověď na BMW X4, která nebude v prodeji dřív než začátkem roku 2016. Už dnes se ale můžeme podívat na jeho velmi možnou podobu, ke kterým přispěla i dřívější špionážní videa a a snímky. Mercedes-Benz totiž již několik měsíců testuje prototypy, což znamená, že je dost pravděpodobné, že se nám GLE Coupe ukáže již brzy.
Verze Coupe bude v podstatě shodná s aktuálním GLC, oproti němu však nabídne šikmou linii střechy směrem vzad. Tato změna sníží světlou výšku vzadu a to si zřejmě vybere svou daň na kapacitě kufru, která v normálním GLC nabídne objem 580 litrů, se sklopenými zadními sedadly pak až 1600 litrů.
Mercedes také už dříve oznámil, že GLC Coupe bude představeno hned po zahájení výroby faceliftovaného SUV se jménem GL. Toho se dočkáme ještě před koncem tohoto roku, takže se dá předpokládat, že GLC Coupe dorazí na trh opravdu počátkem roku 2016.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?