Pro někoho neznámý designér Tobias Hornof se představil s podobou příští generace Audi A5 Coupe.
Vycházel z nejnovějších špionážních snímků a všichni víme, že nová A5 obdrží evoluční a ostrý design ve srovnání s odchozím modelem. Prakticky půjde ve stejném duchu jako nedávno odhalená Audi A4 (B9). Audi zatím ani nechce prozradit více informací o novém prémiovém kompaktním kupé, které za konkurenta bude považovat Mercedes třídy C Coupe a BMW 4-Coupé.
Přijede na podvozkové platformě MLB Evo a nová A5 Coupe zhubne podle odhadů 100 kg. Její rozměry se přitom o něco zvětší a tím pádem se kabina bude chlubit větším prostorem pro posádku. Audi už dříve uvedlo, že pro pohon nové A5 využije aktuální motorizace, takže čekejme:
- 1.4 TFSI s výkonem 150 koní a 250 Nm
- 2.0 TFSI s výkonem 190 koní a 320 Nm / 252 koní a 370 Nm
- 2.0 TDI s výkonem 150 koní a 320 Nm / 190 koní a 400 Nm
- 3,0 TDI s výkonem 218 koní a 400 Nm / 272 koní a 600 Nm
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?