Automobilky velice často a velice rády spojují své jméno se jménem slavných osobností. Honda se rozhodla spojit rovnou s celou kapelou. Jaký je výsledek jejich spolupráce se můžete dočíst v následujících řádcích.
Japonská automobilka Honda se při propagační kampani nového Civicu spojila se světově proslulou chlapeckou kapelou One Direction. Výsledkem jejich spolupráce je tzv „2015 HONDA CIVIC TOUR PRESENTS ONE DIRECTION ON THE ROAD AGAIN“. Už podle názvu je patrné, že se jedná o tour hudebních koncertů, při nichž bude Honda Civic 2015 nemálo propagována.
Tato tour bude obsahovat 17 zastávek po celých Spojených státech amerických. Součástí této masivní propagační akce je i soutěž, ve které je možná vyhrát nový vůz Honda Civic 2015. Nebude se ale soutěžit o obyčejný Civic, ale o vůz, jehož exteriér byl upraven samotnými členy kapely One Direction. Sám se musím přiznat, že si ani nevzpomínám, kdy jsem viděl ošklivější auto. Možná máte ale vy odlišný názor. Napište nám do komentářů pod článek, jestli by jste v takovém voze jezdili s radostí nebo studem.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?