Po dlouhém čekání nám nedávno Alfa Romeo ukázala podobu novodobé Giulie, přičemž nechyběla ani vrcholná verze QV. Dnes tu však máme fotografii a popis možné verze Sportwagon.
Mnohem praktičtější varianta Sportwagon se ukázala taktéž ve verzi QV a má ji na starosti studio RM Design. Výsledný snímek je velice podařený, tmavě modrý lak karoserie se na vůz vcelku hodí a sportovní černá kola podtrhují celkovou agresivitu vozu.
Dá se řidi, že v případě sériové výroby by německá konkurence v podobě Audi RS4 Avant nebo Mercedesu C63 AMG dostala pěkně zabrat. Důvodem je totiž dravý design, který se rozhodně vedle toho německého neztratí a samozřejmě i samotný výkon.
Pokud bychom totiž zvážili verzi Quadrofoglio Verde, tak v případě sedanu se pod kapotou ukrývá přeplňovaný vidlicový šestiválec o výkonu 510 koní, který posílá sílu na zadní nápravu. To jsou solidní hodnoty a pokud si je spojíme s karoserií kombi, pak tu máme pořádnou italskou střelu, do které nacpete celou rodinu i s kufry.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?