Nedávno jsme vám přinesli článek, ve kterém jsem se zaměřili na novou reklamní kampaň Mazdy. Ta poukazovala na fakt, že vozy Mazda s vámi mohou vydržet po celý život a hodí se jak pro mladíka, tak pro bussinessmana, pro rodiny s dětmi a nakonec i pro čtyřicátníka, který rád zavzpomíná na doby, kdy se proháněl ve svém kabrioletu.
Za to nová reklama na Mazdu CX-3 už ani z daleka není tak prosáklá sentimentem. Ta totiž ukazuje na fakt, že CX-3 je opravdu rozeným bubeníkem. Ano čtete správně, bubeníkem. V reklamním spotu totiž Mazda projíždí kruhem, který je lemován bubny a činely. Ty jsou připojeny na klapky, které při přejetí rozezvučí hudební nástroj. Jednotlivé bubny i činely jsou od sebe pak rozmístěny v přesné vzdálenosti, díky které vůz vytváří chytlavou melodii.
Samotní tvůrci prozradili, že během tvorby tohoto spotu měli obrovskou práci s tím, aby zajistili správnou rychlost vozu, správný tlak v pneumatikách, úhel natočení pneumatik a mnoho dalších aspektů, které ovlivňovaly výsledný zvuk.