Mazda si pro novou CX-3 připravila nový reklamní spot, ve kterém se CX-3 prezentuje jako velice talentovaný bubeník.
Nedávno jsme vám přinesli článek, ve kterém jsem se zaměřili na novou reklamní kampaň Mazdy. Ta poukazovala na fakt, že vozy Mazda s vámi mohou vydržet po celý život a hodí se jak pro mladíka, tak pro bussinessmana, pro rodiny s dětmi a nakonec i pro čtyřicátníka, který rád zavzpomíná na doby, kdy se proháněl ve svém kabrioletu.
Za to nová reklama na Mazdu CX-3 už ani z daleka není tak prosáklá sentimentem. Ta totiž ukazuje na fakt, že CX-3 je opravdu rozeným bubeníkem. Ano čtete správně, bubeníkem. V reklamním spotu totiž Mazda projíždí kruhem, který je lemován bubny a činely. Ty jsou připojeny na klapky, které při přejetí rozezvučí hudební nástroj. Jednotlivé bubny i činely jsou od sebe pak rozmístěny v přesné vzdálenosti, díky které vůz vytváří chytlavou melodii.
Samotní tvůrci prozradili, že během tvorby tohoto spotu měli obrovskou práci s tím, aby zajistili správnou rychlost vozu, správný tlak v pneumatikách, úhel natočení pneumatik a mnoho dalších aspektů, které ovlivňovaly výsledný zvuk.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?