Německá automobilka Volkswagen se dneškem pochlubila zcela novým písmem u svého loga VW.
Pozměněn byl především fond písma a decentně se tím pádem zvětšila i jeho velikost. Celou změnu má na starosti externí organizace s názvem MetaDesign a podle marketingového šéfa VW Xaviera Chardona bude nový fond používán i na názvech automobilů a brožurách.
Samotná proměna loga je samotným Volkswagenem popsána jako "více moderní, méně geometrická a s dynamickým kontrastem." Výrobce tak pokračuje v trendu zavádění nového designu, který se týká nejen automobilů, ale i souvisejících prvků, jako je právě logo a písmo. Původní písmo bylo typem Utopia, to nové je pak označováno jako Head.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?