Britská televize BBC po delším zkoumání a promýšlení nakonec odvysílá všechny zbývající epizody 22. řady pořadu Top Gear.
Výrok má na svědomí samotné vedení BBC, což ale ve výsledku nezmění to, že se Jeremy Clarkson, James May a Richard Hammond na obrazovku už nevrátí. Hotové epizody tak budou čistě filmy bez vstupů do studia. Zmizí tak i celebrity v cenově dostupném voze, respektive nemusely by zmizet, ale na žádost BBC o návrat Jamese Maye a Richarda Hammonda jim bylo odpovězeno negativně.
Dle dosavadních informací se pořad Top Gear vrátí příští rok v 23. sérii ve zcela nové formě. Zatím ale není jasno, kdo jej bude moderovat a jak bude výsledná forma vypadat. Samotný Jeremy Clarkson se nechal slyšet, že připravuje vlastní projekt. O co se jedná, to nechce prozradit, stejně tak, zda se projekt týká i Hammonda s Mayem.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?