Poptávka po evropské verzi Fordu Mustang se zdá být velmi silná, protože Ford před pár dny oznámil, že za jeden měsíc si jej v online konfigurátoru sestavilo půl milionu potenciálních zákazníků.
Sám Ford říká, že během prvního týdne oficiálního prodeje se Mustang dostal na první místo ve vyhledávači na stránkách Ford. Vůz přitáhl více než 1,1 milionu potenciálních kupců od poloviny ledna do poloviny února. Údaje za toto období ukazují, že nejvíce populární specifikací v Evropě je model s motorem 2.3 EcoBoost se šestistupňovou manuální převodovkou.
Tato verze tvořila 37 procent shlédnutých modelů, verze s manuálními převodovkami pak celkově tvořily dvě třetiny verzí. Pro připomenutí, Ford pustil do prodeje prvních pětset Mustangů v Evropě během finále fotbalového šampionátu UEFA Champions League 2014.
O vůz se v první chvíli přihlásilo 9300 kupujících, jenže během finálového zápasu se všech 500 kusů prodalo za pouhých 30 sekund, což je další rekord společnosti Ford.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?