Ruská média v tomto týdnu přinesla informaci, že teprve 15-letý ruský fotbalista doslova zničil svůj pár dnů starý Aston Martin.
Má se jednat o Konstantina P., který je brankář fotbalového týmu Zenit Petrohrad. Jak je již někomu jasné, fotbalisté se musí většinou vozit v tom nejlepším, co se v současné době vyrábí a 15-letý hoch z Ruska nechtěl být zřejmě výjimkou. Trošku větším problémem je, že vůz samozřejmě řídil bez řidičského oprávnění a co víc, vůz si koupil sám bez vědomí rodičů.
Jen tři dny trvalo, než se nezkušený "řidič" stal účastníkem dopravní nehody, při které se na křižovatce srazil s Volkswagenem Touareg. Podle řidiče Astonu prý za nehodu může řidič Volkswagenu ale doposud ani není jasné, kdo vlastně za nehodu může. Mladý hoch za volantem Astonu však po nehodě spanikařil a od nehody utekl, co bylo důvodem, to zatím nikdo neví..
Po jeho následném vypátrání začal mladík tvrdit, že vůz dostal jako dárek od svého otce, nakonec ale přiznal, že si jej bez jeho vědomí koupil sám. Šéf fotbalového klubu se samozřejmě za mladíka postavil a k celé věci dodal: „Auto, které naboural, si koupil ze svých vlastních peněz a neukradl ho. Jsme si jisti, že nebyl opilý, ale v tomto věku lidé nemyslí”.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?