Švédska automobilka Volvo má v plánu již brzy vynechávat hlavní autosalony v Evropě i v zámoří. Důvodem je to, že ušetřené peníze vloží do online prezentací svých vozů.
S informací přišel časopis Auto Express, který říká, že Volvo razantně zapracuje na prezentacích svých nových modelů. Tím je myšleno, že se přestane účastnit prestižních světových autosalonů, protože přítomnost na prestižních automobilových výstavách je podle prodejního a marketingového manažera u Volvo Alaina Vissera "vyhazování peněz, které lze využít lépe ke komunikaci produktů".
Samotné vedení Volva k tomu říká, "Jsme stále relativně malý hráč na globálním automobilovém trhu a nechystáme se zvítězit tím, že budeme dělat to samé, co ostatní". Volvo také omezí finanční výdaje investované do televizní reklamy a dále omezí sponzorské aktivity sportovních podniků. Plán by měl vejít v platnost už následující rok a Volvo bude následně analyzovat situaci, do jaké míry se tato myšlenka vyplatila.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?