Nové informace se začínají objevovat o BMW řady 6 příští generace, jenž se má stát mnohem lehčím vozem a zhubnout okolo 200 kilogramů.
Podle zdroje Car Magazine, bude BMW 6 pro rok 2017 i nadále nabízeno ve třech karosářských variantách - kupé, kabriolet a GranCoupe- Ty budou více sportovnější a lehčí. Za účelem dosažení tohoto cíle, vyjedu modely na nové podvozkové platformě, která se skládá z vysoce pevnostní oceli, hliníku, uhlíkových vláken, hořčíku a titanu. Provedení Coupe a Convertible budou po stránce rozměrů o něco menší, což by mělo přispět ke snížení jejich hmotnosti až o zmíněných 200 kg.
O možnostéch motorů zatím zůstavají informace nepotvrzené, ale časopis Car Magazine říká, že nabídka bude zahrnovat:
3.0-litrový benzínový šestiválec s výkonem 347 koní
3.0-litrový šestiválcový diesel s výkonem 333 koní
4.4-litrový V8 s výkonem 476 koní (355 kW)
Twin-turbo 4,4-litrový osmiválec s výkonem 600 koní
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?