Řidiči Ferrari California se nějakým zázrakem podařilo přežít děsivě vypadající nehodu, při které doslova zajel pod zadní část autobusu.
Nehoda se stala v Dubaji a při rychlosti kolem 100 km/h, přičemž řidič vyvázl z nehody jen s pořádným šokem a lehkým zraněním. To je doslova živoucí důkaz toho, že současná moderní vozidla jsou mnohem bezpečnější ve srovnání s vozy před desítkami let. Nezkušený řidič ve věku 20 let se tak podruhé narodil.
Řidič ve vysoké rychlosti ztratil kontrolu nad svým Ferrari California a stačil ještě poškodit další čtyři automobily, než pak následně ve 100 km/h narazil do zadní části autobusu. Ten v tom okamžiku vezl padesát cestujících, nikomu z nich se nic naštěstí nestalo. Přes tyto znepokojující fotografie byl řidič transportován do nemocnice na běžné vyšetření a podle policie bylo při příjezdu k nehodě neuvěřitelné, že řidič byl venku a normálně komunikoval.
Zdroj: 7daysindubai.com přes zero2turbo.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?