Pamatujete si na náš nedávný článek o soutěži, ve které čekala velká suma peněz na toho, kdo se dokáže za pomoci PC dostat do vozu Tesla Model S?
Na pekingské konferenci SyScan, která právě probíhá, se to pár hackerům podařilo a do Modelu S se opravdu dostali. Díky tomu na ně čeká suma 10 tisíc dolarů, která půjde konkrétně lidem z firmy Qihoo 360 Technology. Její lidé byli schopni vůz odemknout a nastartovat! Dokonce v něm za pomocí počítače dokázali ovládat hlavní palubní funkce.
Společnost Tesla se už k celé záležitosti vyjádřila a prohlásila, že podporuje myšlenku vývojářů dostat se do vozidla a najít nedostatky v jeho zabezpečení. Zároveň ale prohlásila, že společnost tuto soutěž oficiálně nepořádá a nemá s ní nic společného. I proto možná doufá, že počítačový maniaci zachovají dekorum a svoje "umění" nebudou vůči Tesle zneužívat.
Zdroj: Carscoops.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?