V roce 2016 dorazí na trh třetí generace vlajkové lodi společnosti Škoda s názvem Superb a včera se objevila informace o tom, že bude údajně nabízena jako hybridní varianta.
Pokud tomu opravdu tak bude, nový Superb se stane prvním vozem české výrobce s hybridní technologií. Neznámý zdroj uvedl pro magazín Auto Express zprávu, že přístí Superb převezme techniku z nedávno uvedené osmé generace Volkswagenu Passat a zřejmě dostane pod svou kapotu přeplňovaný zážehový motor motor o objemu 1,4 litru TSI společně s elektromotorem, kdy se celkový výkon vyšplhá na 211 koní.
Podle další zprávy přijde příští generace modelu s naprosto svěžím designem a novými technologiemi. Nový Superb tak bude i nadále vlajková loď značky a opět se jej dočkáme jak ve vezi sedan, tak i v rodinnějším provedení Combi. Už teď je patrné, že Superb III bude silně ovlivněn novým Passatem, vůz se více rozšíří a dostane výrazný design karoserie.
Zdroj: Auto Express
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?