Červené Ferrari F40, které kdysi vlastnil rockový zpěvák a skladatel Rod Stewart se bude dražit na konci tohoto měsíce v USA.
Ferrari F40 je podle Stewarta mechanický dokonalý stroj a do aukce jde společně i s tovární zavazadlovou sadou, knihami a příručkami. Očekává se, že vůz by se mohl díky popularitě a bývalému majiteli prodat za částku mezi i 735 až 955 tisíci Eur.
Model F40 sa navíc jen tak v aukcí neobjevuje, vozidlo je stále považováno za jeden z největších supersportovních kousků všech dob a někteří říkají, že je to i poslední skutečné Ferrari. Jen pro připomenutí, F40 skrývá pod kapotou 2,9-litrový biturbo motor V8 s výkonem 478 koní a jeho design navrhl slavný Pininfarina.
Zdroj: Auctions America
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?